Антуан де Сент-Экзюпери (перевод)

Антуан де Сент-Экзюпери «МОЛИТВА»

Господи, я прошу не о чудесах, а о силе каждого дня. Сделай меня наблюдательным и находчивым. Научи меня правильно распоряжаться временем моей жизни, чтобы отличать первостепенное от второстепенного. Помоги мне понять, что мечты не могут быть помощью. Ни мечты о прошлом, ни мечты о будущем. Помоги мне быть здесь и сейчас и воспринять эту минуту как самую важную. Убереги меня от наивной веры, что все в жизни должно быть гладко. Подари мне ясное сознание того, что сложности, поражения, падения и неудачи являются лишь естественной составной частью жизни, благодаря которой мы растем и зреем.

Ты знаешь, как сильно мы нуждаемся в дружбе. Дай мне быть достойным этого самого прекрасного и нежного Дара Судьбы. Убереги меня от страха пропустить что-то в жизни. Дай мне не то, чего я себе желаю, а то, что мне действительно необходимо.
Научи меня искусству маленьких шагов….

 

Անտուան դը Սենտ-էքզյուպերի «ԱՂՈԹՔ»

Տէր, ես չեմ խնդրում հրաշքների մասին, ես խնդրում եմ ուժ յուրաքանչյուր օրը. Ինձ ուշադիր ու ճարպիկ դարձրու. Սովորեցրու ինձ ճիշտ տնօրինել ժամանակը իմ կյանքում, որպեսզի տարբերել առաջնայինը երկրորդականից։ Օգնիր ինձ հասկանալ, որ երազանքները չեն կարող օգնել: Ոչ երազանքները անցյալի մասին,ոչ էլ ապագայի մասին երազանքները. Օգնիր ինձ լինել այստեղ եւ հիմա, եւ ընդունել այս րոպեն որպես ամենակարևոր. Պաշտպանի ՛ ր ինձ այն միամիտ հավատից, որ կյանքում ամեն ինչ պետք է հարլինի. Նվիրիր ինձ հստակ գիտակցություն, որ դժվարությունները, պարտությունները, անկման ու անհաջողությունները են միայն բնական բաղկացուցիչ մասն է կազմում, կյանքի, որի շնորհիվ մենք աճում ենք ու խելանում:

Դու գիտես, թե որքան շատ մենք ունենք ընկերության կարիքը. Տուր ինձ լինել արժանի  այդ նույն գեղեցիկ և նուրբ Պարգևի Ճակատագիրը. Պաշտպանի ՛ ր ինձ վախից բաց թողնել ինչ-որ բան կյանքում. Տուր ինձ ոչ թե այն, ինչը ես մաղթում եմ, իսկ այն, որ ինձ համար իրոք, անհրաժեշտ է.

Սովորեցրու ինձ փոքր քայլերի արվեստը….

Leave a comment